• Sazināties ar mums
  • info@itident.lv
itident majaslapas izstrade
MĀJAS LAPAS IZSTRĀDE

JAUNS DARBINIEKS TAVĀ UZŅĒMUMĀ!

IT Ident, 1. septembris, 2018

21. gadsimts ir tehnoloģiju laikmets, kad internetā var atrast, pārdot un nopirkt jebko, turklāt atrast informāciju par jebkuru tēmu un lietu, vai pat uzzināt kaimiņa Gunta suņa ikdienas gaitas, kam noteikti ir izveidots savs Facebook profils. Tieši tāpēc mūsdienās uzņēmumam atrasties internetā ir teju vai nepieciešamība. Interneta vide ir viens no ātrākajiem un veiksmīgākajiem veidiem, kā sasniegt savus klientus, iepazīstināt klientus ar sevi, savu uzņēmumu, produktiem un pakalpojumiem, attēliem un cita veida informāciju. Lielu pienesumu uzņēmumam var nest kā interneta veikals, tā mājas lapa, nomas mājas lapa, blogs un/vai biznesa lapa sociālajos tīklos.

Mājas lapas izstrāde ir uzskatāma par vienu no veiksmīgākajiem interneta rīkiem tiem, kas pašā saknē jau zina atbildes uz diviem galvenajiem jautājumiem: kas ir jūsu mērķauditorija un ko vēlaties panākt ar savas mājas lapas izveidi? Neveikli skanošais "jo konkurentiem arī ir", lai paliek vēsturei . Pirms mājas lapas izstrādes, veltiet brīdi tam, lai pārdomātu, ko ar to vēlaties sasniegt. Izstrādāt savu portālu tikai tāpēc, ka konkurentiem jau tāds ir, būtu visai muļķīgi - gluži tāpat, kā nopirkt bērnam iPhone 7 tikai tāpēc, ka pusei klasesbiedru jau ir, bet loģiska pamatojuma tam nav, kā tikai ‘’jo draugam Kārlim arī ir!’’ Tātad kāpēc ir nepieciešama mājas lapas izstrāde jūsu uzņēmumam? Pirmkārt - lielāka uzticamība, ne velti ir radies teiciens ‘’ja tevis nav internetā, tevis nav vispār’’, klients izvēlēsies jūsu konkurentu, kuram būs mājas lapa, jo jūs vienkārši nebūsiet atrodams, otrkārt, mājas lapa ietaupa naudu , ja salīdzinām mājas lapu ar reklāmu avīzē vai televīzijā un potenciālo tirgus apjomu, tad mājas lapas izveide izmaksu ziņā ir efektīvāks veids, kā reklamēt biznesu, treškārt, ātra informācijas ieguve un apmaiņa - daži ‘klikšķi’ un darbs darīts - mājas lapa ir perfekts veids, kā pasniegt informāciju, lieki netērējot ne savu, ne klienta laiku, ceturtkārt, komunikācija ar klientiem - nodot jaunu informāciju un uzturēt kontaktus nekad nav bijis vieglāk kā caur savu portālu, jums un klientam ir nepieciešams tikai dators un interneta pieslēgums, piektkārt, informācijas aprite un pārdošana 24/7/365, kamēr jūs guļat, kamēr jūs ēdat, tikmēr jūsu darbinieks, mājas lapa, būs vienmēr gatava pārdot un reklamēt produkciju. Šie ir tikai daži bonusi, ko jūsu jaunais darbinieks ieviesīs jūsu biznesā, dodot jums vairāk brīvības un vairāk laika citiem darbiem. Pieminēšu, ka, lai panāktu sev vēlamo rezultātu, nepietiks tikai izstrādāt lapu un ielekt Googles ūdeņos ar cerību, ka būsiet visu ievērots un iecienīts.

Lai panāktu rezultātu ir kārtīgi jāstrādā pie savas mājas lapas izstrādes. Kaut arī mājas lapa prasa savu daļu no zelta poda, tomēr tā ir salīdzinoši neliela investīcija savai nākotnei, kā teicis Džons Fords : ,,Kad es nopelnīju savus pirmos 5 dolārus, pirmos trīs es ieguldīju reklāmā.’’ Pirms ķeraties pie sava jaunā darbinieka, izstrādājiet plānu, ko vēlaties savā lapā redzēt un ko grasāties pavēstīt saviem klientiem. Katram uzņēmumam ir jābūt savai vīzijai un misijai, tomēr šo informāciju nekad nevajag norādīt mājas lapā, kas var radīt sajūtu, ka esat supergarlaicīgs uzņēmums - mūsdienās jau tā ir grūti ar kaut ko pārsteigt, tomēr ir jāmēģina atšķirties. Mājas lapas struktūrai ir jābūt maksimāli vienkāršai, lai klients viegli tajā orientētos . Piemēram, taisot tēju savās mājās, jūs zināt, kur stāv krūze, karote, miskastes urna, kur nolikta medus burciņa, bet iedomājieties, ja tas būtu jāizdara kādam, kurš jūsu mājā ir tikai ciemiņš. Un bildes - neizmanto attēlus no Google, pirmkārt, tie jau var būt līdz riebumam apnikuši citās mājas lapās, otrkārt, bilžu autors var nejauši uziet savas bildes, tātad, lai lieki sevi nepakļautu nepatīkamam incidentam, iesaku publicēt privātās bildes - uzņēmuma bildes, telpas, ikdienas darbus utt., bet, ja tas nav iespējams, vienmēr palīgā var pasaukt kādu, kas ar kameru rokās jūtās visspēcīgāk. Saturs ir lapas karalis, daudzi pirms sava portāla izstrādes bieži ar acīm izskrien cauri konkurentu lapām, pat prasot pārkopēt un ievietot tos pašus tekstus savā lapā vai arī pārveidot saturu līdzīgi konkurentu vietnes saturam. Lieliski, ka izziniet konkurentu lapas, tomēr saturs ir jāpiefiksē zināšanai, nevis lietošanai. Izstrādājot saturu kā citiem, jūs tikai uzliksiet sev zīmīti – viens no pūļa. Ir jārīkojas citādi, jābūt unikālam, jāizstrādā saturs, kas par piemēru var kalpot citiem uzņēmumiem. Lapas vizuālajam noformējumam, saturam un lapai kopumā ir jāapmierina tieši jūsu vēlmes un vajadzības, ievilkts ķeksītis ‘to-do-list’ nav investīciju vērts. Caurspīdība un pieejamība klientiem ir daudz saistošāk, nekā uzņēmums, kas slēpjas, nenorādot informāciju par sevi, par sava uzņēmuma dibināšanas gadu, uzņēmuma vēsturi un citiem svarīgiem faktiem. Ja klientam pie sirds ies informācija, ko iegūs no jūsu lapas, ja radīsiet viņā uzticēšanās sajūtu, tad varat nešaubīties, ka arī preces un pakalpojumus klients apsvērs iegādāties tieši no jums!

Pirms klients apsvērs iespēju iegādāties preci no jums, vispirms padomāsim, kā klients nonāks līdz jūsu mājas lapai - diemžēl, bet fakts, ka ar sava portāla izstrādi vien nebūs gana, protams, pareizi izstrādāta lapa spēj pārdot pati, bet arī šeit jāņem vērā lapas ērtums, pieejamība, teksti, pielāgoti SEO atslēgas vārdi jūsu nišai. Taču no zila gaisa nekas nenotiks! Tātad pirms zvanāt draugiem par jaunumiem, ka esat izstrādājuši vai grasāties izstrādāt savu vietni, jāsaprot, kur un kā savu mājas lapu prezentēsiet un kam prezentēsiet. Ja jūsu uzņēmuma niša ir ļoti šaura un visi spēlētāji tajā jau zināmi, mājas lapa var nebūt jūsu lielākais balsts, bet, ja tomēr neesat šauras nišas uzņēmums, tad 99% gadījumu klients gaida jūs internetā, turklāt informācija, ko publicēsiet, būs pieejama visiem interneta lietotājiem. Spējat iedomāties, cik lieli resursi būtu nepieciešami reklamējoties ar tradicionālajiem reklāmas rīkiem? Piemēram, reklāma radio viennozīmīgi pilda savu funkciju, tomēr tā ir samērā dārga un īslaicīga reklāma, šajā gadījumā mājas lapa izmaksātu tikpat vai pat lētāk un būtu pieejama arī pēc gadiem 10, turklāt arī radio reklāmā mājas lapas esamība ir tikai un vienīgi bonuss, reklāmas laikā ejot klajā ar zelta frāzi ‘’sīkāku informāciju varat iegūt mūsu mājas lapā www.JusuNosaukums.lv’’.

Tie ‘garie palagi’, ko nākas jums vai jūsu darbiniekam stāstīt klientiem, paliks vēsturē, mājas lapa visu izstāstīs jūsu vietā . Reklāmas veidi ir gana daudz un gana efektīvi, sākot ar savas mājas lapas prezentēšanu no mutes-mutē www.JusuNosaukums.lv, radio, TV reklāmās, informācija uz uzņēmuma auto, vizītkartēm, reklāma no Google Adwords līdz sociālajiem tīkliem , no sludinājuma ss.lv līdz banerim Apollo, no Google Business līdz SEO – viss ir iespējams, ir nepieciešams vien ideju radītājs un idejas realizējoša komanda. Veicināt biznesa attīstību caur internetu nemaz nav grūti, ir tikai jāsaprot, vai esat gatavs būt šo pārmaiņu priekšā vai saprotat Interneta spēku, un vai nenobīsieties iespēju priekšā! Jūsu uzņēmuma nākotne ir jūsu rokās, jūsu investīcijas ir investīcija jūsu biznesam, atliek tikai atstāt savu komforta zonu un rīkoties savās interesēs, nevis riebjot konkurentiem!